Posted in Մայրենի 5- րդ դասարան

Ուսումնական բլոգներ

  1. Գրիր, թե ում բլոգն ես ուսումնասիրել՝ անուն- ազգանունը, դասարանը, տեղադրիր նաև բլոգի հղումը:

Ես ուսումնասիրել եմ Տիգրան Բարսեղյանի բլոգը, նա իմ ընկերն է, նա 5-1 դասարանից է։ Ահա նրա բլոգի հղումը։

2․Առանձնացրու փետրվար-մայիսի ընթացքում հրապարակած ամենահետաքրքիր նյութը, գրիր, թե ինչով է դա հետաքրքիր և նշիր նյութի հրապարակման ամսաթիվը:

Ես առանձնացրել եմ Տիգրանի ինքնակենսագրություն նյութը, որովհետև ինձ հետաքիր էր նրա կյանքը, ես կարդացի նրա մայրիկի և հայրիկի մասին։ Նա այդ նյութը հրապարակել է փետրվարի 3-ին 2022 թվին։

3․Հաշվիր, թե փետրվարից մինչև հիմա այդ սովորողը քանի նյութ է հրապարակել։

Տիգրանը ավելի շատ նյութ ունի մարտ ամսին։

Նայիր Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջները, արդյոք բլոգը համապատասխանում է այդ պահանջներին։

Բոլորը ունի։

Թողնել մեկնաբանություն