Posted in Գրականություն 7

Վիլյամ Սարոյան, «Առաջին օրը դպրոցում»,սեպտեմբերի 26-28

Հարցեր և առաջադրանքներ։

1․Ի՞նչ ես հիշում քո դպրոցական առաջին օրվա մասին․պատմի՛ր։

Երբ ես փոքր էի երազում էի դպրոց գնալու մասին։ Ես բարձր տրամադրությամբ և մեծ սիրով գանցի դպրոց

2․Ինչու՞ տղան չէր ուզում դպրոց գնալ։ Իսկ դու ուզո՞ւմ ես դպրոց գնալ, սիրո»ւմ ես քո դպրոցը։

Տղան չէր ուզում գնար դպրոց, քանի որ նա վախենում էր նոր շրջապատից, դասատուներից և վախենում էր որ իրեն տուն չէն տանի։

Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը և մեծ հաճույքով գնում եմ դպրոց։

3․Ինչպիսի՞ զգացողություններով վերադարձավ տղան դպրոցից։

Տղայի տրամադրությունը շատ բարձր էր, նա հավանել էր դպրոցը և հավանել էր իր նոր ընկերներին։

4․ Փորձի՛ր մեկնաբանել պատմվածքի ավարտը։

Պատմվածքի վերջում ասվում է, որ տղան շատ ուրքախ է, որ գնում է դպրոց և արդեն դպրոցից վորոշ բաներ էր սովորել։

Լեզվական առաջադրանքներ։

1․Պատմվածքից դուրս գրիր ուղղագրական բարդություն ներկայացնող 10 բառ և նշիր՝ որ հնչյունների ուղղագրությանն են վերաբերում։

2․ Պատմվածքից դուրս գրիր հնգական բառ՝ ձայնավորով սկսվող և ձայնավորով ավարտվող,ձայնավորով սկսվող և բաղաձայնով ավարտվող,բաղաձայնով սկսվող և ձայնավորով ավարտվող։


Ձայնավորով սկսվող և ձայնավորով ավարտվող — ավելի, եղածի, որևէ, որպեսզի, օտարոտի
Ձայնավորով սկսվող և բաղաձայնով ավարտվող — ուզեց, արդեն, այդ, ավազ, ավազակ
Բաղաձայնով սկսվող և ձայնավորով ավարտվող — դեպի, ծիծաղելի, հաճելի, նա, դա

Թողնել մեկնաբանություն