Posted in Գրականություն 7

Գրականություն

Առաջադրանքներ:
1.Անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
պեյզաժ — բնանկար
2.Հերոսների խոսքը դարձրու արևելահայերեն:
— Սիրեմ քըզի․․․
Սիրում եմ քեզ

— Ակոբը գնաց սիրելիին քով։
Հակոբը գնաց սիրելիի մոտ

— Գիտես քի ամպի վրայեն կթռի
Գիտես քեզ ամպի վրայով կթռցնի

— Մարան, էսօր աղեկ կերե՞ր ես
Մարան, այսօր լավ կերե՞լ ես

— Շուտով տուն տ՚երթանք
Շուտով տուն կգնանք։

— Հը՞, չե՞ս ուզեր, կուզե՞ս շատ կենանք
Հը՞, չե՞ս ուզում, ուզում ես շատ մնանք

— Նորեն խա՞ղ ըսիմ քըզի համար, հա՞, Մարան
Նորից երգեմ քո համար, հա՞, Մարան

— Հաջի էֆենդի, կենե տունը եղավ տուն

Հաջի էֆենդի, եկավ, տունը լցվեց

— Վրայեն անցիր

Վրայով անցիր
3.Նշիր Մարանին նկարագրող ամենագեղեցիկ հատվածը:
Մարանը՝ գիրացած, աշխույժ, ավելի ու ավելի պայծառացած, վճիտացած աչքերով և ավելի ոսկեհնչյուն վրնջյունով
4.Պատմիր կենդանիների մասին քո վերաբերմունքի կամ քո սիրելի կենդանու մասին:
Ես սիրում եմ կենդանիներին։ Իմ ամենա սիրելի կենդանին դա օձ ներ և չղջիկը

Թողնել մեկնաբանություն