Posted in Մայրենի 6

Մայրենի, 6-րդ դասարան, 30.01.2023

  1. Լրացրո՛ւ մեկից ավելի արմատ և ածանց ունեցող (բարդածանցավոր) բառերի շարքը:
    • Սառնասրտություն, կիսագնդային, հեռախոսավարուհի, բարեսրտորեն, մեծահոգաբար, ցուցամոլություն:
  2. Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր բաղադրյալ բառերով:
    • Խիտ սաղարթներ ունեցող — սաղարթաքիթ
      գեղեցիկ քանդակված — գեղաքանդակ
      նուրբ ճաշակով — նրբաճաշակ
      լեռնային աշխարհ — լեռնաշխարհ
      բարձր գագաթ ունեցող — բարձրագագաթ
      թմբուկ խփել — թմբկահարել
      սարսափ ազդող — սարսափազդու
      ասֆալտով պատված — ասֆալտապատ
      դանդաղ սահող — դանդաղասահ
      քաղաքին հատուկ — քաղաքային
Posted in Uncategorized

Translate

-你叫什么名字?— ինչ է քո անունը
-我叫Julia。— իմ անունը Ջուլիա է
-你是哪个国家的? — որ երկրից եք դուք
-我来自美国。— ես եկել եմ ԱՄՆ-ից
-很高兴认识你。— ուրախ եմ ծանոթանալո համար

-你喜欢做什么?— ինչով ես սիրում զբաղվել
-我喜欢看电影。— ես սիրում եմ նայել ֆիլմեր
-你喜欢吃什么?— դու ինչես սիրում ուտել
-我喜欢吃饺子。— ես սիորում եմ ուտել ծաուծա

-你一会打算做什么?— ինչ եք պատրաստվում անել հետո
-我准备去上英文课,你呢?— ես պատրաստվում եմ իմ անգլերենի դասին, իսկ դուք
-我一会和我的朋友一起去喝下午茶。— ես ընկերներիս հետ թեյ կխմեմ
-好的,祝你玩得愉快。— լսվ ժամանակ անցկացրեցինք

-你好,麻烦点餐。— բարև կարող եմ ուտելիք պատվիրել
-好的,请问需要点什么?— այո, ինչ կցանկանայիք պատվիրել
-扬州炒饭打包一份。— յանճոուի բրնիձից միքիչ տվեք
-好的,一共是25元。— եղավ, ընդհանուր 25 յուան
-好,可以刷卡吗?— լավ, կարելի է քարտով վճարել
-可以, 谢谢!— կերելի է, շնորհակալություն